Шановні абоненти! Будь ласка, передавайте показники лічильників з 1 по 5 число кожного місяця та у разі виявлення запаху газу дзвоніть 104 У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104

Запитання та відповіді

1. Чому не зарахований показник лічильника природного газу, який я передав(ла) з 1 по 5 число? 

Відповідь: Показник лічильника природного газу не зарахований, якщо є потреба у підтвердженні його фотофіксацією. Щомісяця підприємство визначає гранично допустимі межі похибки показника лічильника газу кожного споживача. Вони формуються на основі даних профілю споживання споживача (далі – ПСС) та даних контрольної групи споживачів. ПСС визначають згідно площі газифікованого об’єкту, кількості та типу приладів у ньому. 

Якщо Ваш показник лічильника газу виходить за гранично допустимі межі похибки або має значні відхилення від норми Вам потрібно підтвердити цей факт фотофіксацією. Знімок надіслати на номер телефону Контакт-центру ПрАТ "Тернопільгаз". Потреба у підтвердженні показника лічильника фотофіксацією надходить також шляхом sms-інформування споживача. 

2. Чому я повинен оплачувати за послугу з розподілу природного газу, якщо я там не проживаю / в мене відсутнє споживання природного газу / я спожив за рік декілька кубів газу? 

Відповідь: Усі споживачі, які приєднані до газової мережі, оплачують за послугу з розподілу природного газу. ПрАТ «Тернопільгаз», в свою чергу, забезпечує утримання, обслуговування та безпеку газових мереж. 

У випадках, коли відсутнє споживання природного газу або споживання мінімальне, замовленна потужність споживача визначається згідно Постанови Державного Регулятора НКРЕКП №580 від 06 березня 2020 року, а саме: 

за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 

  • 39 куб. м – для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі;
  • 126 куб. м – для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі;
  • 314 куб. м – для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. 
     

3. Мене цікавлять / хочу звірити нарахування / заборгованість / пільги за спожитий природний газ. 

Відповідь:  Для отримання даної інформації Вам необхідно звернутися до Вашого постачальника природного газу. 

4. Хочу зареєструватися в Особистому кабінеті, а мені не вдається.
Відповідь: Спочатку необхідно зайти на головну сторінку офіційного сайту ПрАТ «Тернопільгаз» https://www.tgaz.te.ua
Якщо Ви намагаєтесь зареєструватися зі смартфону

  • У правому верхньому куті сторінки сайту знаходяться 3 білих крапки або смужки, натисніть на них та з вибігаючого переліку виберіть розділ Особистий кабінет.

Реєстрація за домомогою комп’ютера

  • У верхній частині сторінки сайту, на чорній смужці знаходиться перелік розділів. Виберіть, будь ласка, Особистий кабінет
  • Перед Вами відкриється вікно із загальною інформацією щодо Особистого кабінету. Прогорніть сторінку вниз до надпису заголовними літерами синього кольору: ПЕРЕЙТИ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ та здійсніть перехід за посиланням. Ви перейшли  на сторінку сервісу GASOLINA Online
  • Тепер виберіть у правому верхньому куті вікна: РЕЄСТРАЦІЯ.
  • Зазначте Газову компанію: ТЕРНОПІЛЬГАЗ
  • Введіть номер особового рахунку
  • Введіть перші три літери прізвища власника особового рахунку
  • Надайте згоду на обробку персональних даних та натисніть кнопку «Далі»
  • Введіть e-mail та натисніть кнопку «Отримати код». Даний код Вам надійде на вказану Вами електронну адресу
  • Введіть отриманий код для підтвердження e-mail
  • Введіть пароль для входу (бажано, з комбінації цифр, великих літер та символів)
  • Натисніть кнопку «Зареєструватись»

Вітаємо з успішною реєстрацією в Особистому кабінеті!  

5. Не можу зареєструватися в Особистому кабінеті, видає помилку: «Таке значення особового рахунку вже існує для даної газової компанії». 

Відповідь: для того, щоб успішно зареєструватись, необхідно видалити попередні реєстраційні дані. Це можна зробити лише зателефонувавши в Контакт-центр ПрАТ "Тернопільгаз", та назвати оператору наступну інформацію: 

  • номер особового рахунку;
  • з якої електронної адреси проводилась попередня реєстрація.

Якщо споживач не може підтвердити електронну адресу попередньої реєстрації, тоді оператор проводить його ідентифікацію: ПІБ, адреса реєстрації, останній переданий показник лічильника природного газу.  

Після успішної ідентифікації, виконується видалення реєстраційних даних споживача, і можна реєструватись заново. 

6. Мене цікавить / хочу звірити нарахування / заборгованість / пільги за спожитий природний газ / розподіл природного газу по м.Тернопіль. 

Відповідь: Для отримання інформації Вам необхідно телефонувати до компанії, яка Вас обслуговує – ПрАТ «Тернопільміськгаз». 
Гаряча лінія ПрАТ «Тернопільміськгаз»:   0352561400 
Телефон для довідок ПрАТ «Тернопільміськгаз»: 067 5748121, 067 5748138 
ПрАТ «Тернопільгаз», в межах ліцензійної діяльності, обслуговує споживачів природного газу Тернопільської області, окрім міста Тернополя та Тернопільського району, за винятком 5-ти населених пунктів, а саме: Довжанка, Домаморич, Драганівка, Забойки та Почапинці. 

7. Я хочу подати звернення / скаргу стосовно... 

Відповідь: Кожен споживач може подати звернення / скаргу особисто або зателефонувати на гарячу лінію ПрАТ «Тернопільгаз»: 

0 800 500 904 

Для оформлення та реєстрації скарги / звернення, надайте, будь-ласка, наступну інформацію: 

  • Особовий рахунок
  • ПІБ
  • Адреса для кореспонденції
  • Контактний номер телефону
  • Суть питання

Згідно Закону України «Про звернення громадян», Ваше звернення розглядатиметься до 30 днів. Очікуйте офіційну відповідь ПрАТ «Тернопільгаз» на Вашу поштовою адресу. 
Кожен споживач за бажанням може отримати відповідь також на електронну адресу. 

Завжди Ваш - «Тернопільгаз»