Вітаємо працівників “Контакт-центру” з третьою річницею діяльності!
Контакт-центр - самостійний функціональний підрозділ підприємства ПрАТ ”Тернопільгаз”, створений 01 грудня 2016 року. Тут, мешканці Тернопільської області мають можливість п’ять днів на тиждень в робочий час отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань щодо розподілу природного газу.
Так, з 01 по 05 число кожного місяця в робочі дні споживачі природного газу можуть подавати показники лічильників, в інші робочі дні працівники контакт-центру допомагають клієнтам при реєстрації в “особистому кабінеті”, займаються обробкою звернень, що надходять у підприємство в електронній та письмовій формі.
Також, до питань, з якими можна звернутись в Контакт-центр належать: приєднання об’єктів замовників до газових мереж, проектування та будівництва газопроводів, сервісного обслуговування та ремонту газового обладнання, роз’яснення, вирішення спірних та конфліктних ситуацій тощо.
Сьогодні кількість операторів підрозділу налічує 34 особи, та для зручності споживачів одночасно активні понад сто ліній зв’язку. За допомогою голосового меню в автоматичному режимі (без участі оператора) споживачі мають можливість подати показники лічильників.
Крім того, з метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна “Гаряча лінія” від споживачів ПрАТ “Тернопільгаз”.
Номери телефонів Контакт-центру:
0352 51 99 04
097 051 99 04
095 051 99 04
Номер телефону “Гарячої лінії”:
0 800 500 904