Прийом аварійних викликів відтепер у центральній аварійно-диспетчерській службі ПрАТ “Тернопільгаз”
Безперебійне газопостачання, а також підвищення оперативного реагування на аварійні випадки та надзвичайні ситуації в газорозподільних мережах, посилення загальної та пожежної охорони — є головною метою газорозподільного підприємства “Тернопільгаз”. Важливим фактом, також, є вдосконалення та ефективність роботи кожного структурного підрозділу організації.
Тому, з початку 2020 року на території ліцензійної діяльності компанії створено самостійний функціональний підрозділ головного підприємства - Центральну аварійно-диспетчерську службу, яка здійснює цілодобове чергування, прийом аварійних викликів та заявок на ремонт газового обладнання для своєчасного запобігання, локалізації та ліквідації аварій на об’єктах систем газопостачання. На сьогодні приймаються виклики районних управлінь з експлуатації газового господарства Збаразького УЕГГ та Підволочиської дільниці, Козівського УЕГГ та Зборівської дільниці, Теребовлянського УЕГГ, Чортківського УЕГГ.
До приїзду аварійної бригади диспетчер надає заявнику покроковий інструктаж про вживання необхідних заходів безпеки до приїзду на виклик аварійної служби газу та оперативно передає інформацію про подію в територіальну аварійно-диспетчерську службу. Робота по оптимізації служби триватиме до 01 квітня 2020 року.
Вкотре нагадуємо, що при виявленні запаху газу в приміщенні, під'їзді, надворі, несправності газового приладу слід терміново телефонувати в центральну аварійно-диспетчерську службу підприємства за безкоштовним номером телефону 104.