Шановні абоненти! Будь ласка, передавайте показники лічильників з 1 по 5 число кожного місяця та у разі виявлення запаху газу дзвоніть 104 У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104

Служба 104

Аварійно-диспетчерська служба 104

Аварійно-диспетчерська служба (далі - АДС) кожного управління з експлуатації газового господарства Тернопільської області працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, без перерви на обід. Аварійні виклики приймаються за номером телефону 104 та виконуються безкоштовно.

Нові автомобілі АДС оснащені усіма інструментами та приладами, що необхідні для якісного виконання аварійно-ремонтних робіт.

КОЛИ НЕОБХІДНО ВИКЛИКАТИ АВАРІЙНУ ГАЗОВУ СЛУЖБУ 104

  • Якщо Ви відчули запах газу;
  • Знизився тиск газу у помешканні;
  • Раптово зник газ у Вашому будинку/квартирі чи газифікованому об'єкті;
  • Ви помітили, що в роботу газових мереж втручаються сторонні особи;
  • Стався вибух чи пожежа.

ЯК ВИКЛИКАТИ БРИГАДУ АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ 

Зателефонуйте 104. При цьому Вас автоматично з’єднають з Центральною аварійно-диспетчерською службою (далі - ЦАДС), де Ваша заявка передається черговій аварійній бригаді у район, в якому Ви знаходитесь.

Увага!!! Якщо є підозра на витік газу, не вмикайте і не вимикайте електричні прилади, освітлення, не користуйтесь вогнем, відчиніть вікна та двері!

ЯК ШВИДКО ПРИЇДЕ БРИГАДА АДС

Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання (затвердженні Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №285 від 15.05.2015) при виникненні аварійної ситуації бригада АДС має прибути на аварійний об'єкт в гранично короткий строк. Аварійна служба виїжджає до місця аварії не пізніше ніж за 5 хвилин після отримання виклику і прибуває не пізніше, ніж через 40 хвилин.

Бригада АДС виїжджає на спеціально обладнаній автомашині, яка укомплектована радіозв’язком, проблисковими маячками синього кольору, інструментами та іншими необхідними технічними засобами.

У розпорядженні аварійної газової служби ПрАТ «Тернопільгаз» автомобілі, що мають високу прохідність та оснащені системою GPS-моніторингу, що дає можливість у найкоротші терміни прибути за викликом та попередити виникнення аварійної ситуації.

ЯК ФІКСУЄТЬСЯ ВАШ ВИКЛИК АВАРІЙНОЮ ГАЗОВОЮ СЛУЖБОЮ

Усі виклики, які надходять до ЦАДС, обов’язково реєструються в програмному комплексі із зазначенням часу надходження повідомлення (заявки), адреси, прізвища заявника, причини. Підлягають реєстрації також такі відомості: час виїзду і прибуття на місце бригади АДС, час виконання заявки, характер пошкодження і перелік виконаних робіт. 

Отримавши повідомлення, диспетчер ЦАДС проводить інструктаж заявнику щодо прийняття попередніх заходів безпеки відповідно до плану ліквідації аварійних ситуацій.

Усі телефонні розмови з диспетчерами ЦАДС на лініях 104 фіксуються, записуються, зберігаються та архівуються.

ФУНКЦІЇ АВАРІЙНОЇ ГАЗОВОЇ СЛУЖБИ

Аварійна газова служба - окремий підрозділ екстреного реагування на аварійні ситуації в газовому господарстві.

Головні завдання служби:

  • оперативно визначити обстановку, що склалася внаслідок аварійної ситуації;
  • вжити термінові заходи для пошуку причини аварійної ситуації;
  • оперативно усунути ускладнення, що виникають під час ліквідації аварійної ситуації;
  • залучити до ліквідації необхідні служби газового господарства.