Шановні абоненти! Будь ласка, передавайте показники лічильників з 1 по 5 число кожного місяця та у разі виявлення запаху газу дзвоніть 104 У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104

Ремонт газовикористовуючого обладнання

УВАГА!!! Встановлювати, переносити, замінювати чи ремонтувати газовикористовуюче обладнання мають лише спеціалісти із відповідною кваліфікацією та дозволом на виконання газонебезпечних робіт!

Підприємство ПрАТ "Тернопільгаз" надає весь спектр послуг з обстеження та ремонту газовикористовуючого обладнання вітчизняного та імпортного виробництва (газового котла, водонагрівача протічного (колонки), газового конвектора, плити тощо).

Процедура подання заявки на ремонт однакова для будь-якого виду та типу газовикористовуючого обладнання.

КУДИ І ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЯ

Якщо газовикористовуюче обладнання вийшло з ладу, і Ви проживаєте в м.Тернопіль чи Тернопільському районі Вам слід звернутися до Сервісного Центру з обслуговування газовикористовуючого обладнання ПрАТ «Тернопільгаз» за номером телефону +38 (0352) 47-61-11, або за номерами Контакт-центру:

(035) 2 519 904 – УКРТЕЛЕКОМ

(097) 0 519 904 – КИЇВСТАР

(095) 0 519 904 – VODAFONE

Якщо Ви проживаєте в Тернопільській області у Вас є декілька варіантів, щодо оформлення заявки на ремонт газовикористовуючого обладнання у зручний для Вас спосіб, а саме:

  • самостійно оформити заявку зі свого Особистого кабінету на офіційному сайті www.tgaz.te.ua, попередньо зареєструвавшись;
  • зателефонувати в центральну аварійно-диспетчерську службу (далі ЦАДС) за безкоштовним номером 104 (працює 24 години на добу та у вихідні і святкові дні);
  • зателефонувати до Контакт-центру підприємства (працює ПН - ЧТ з 8:00 до 17:00,  ПТ з 8:00 до 16:00);
  • звернутися безспосередньо у відповідне районне управління з експлуатації газового господарства із заявою. У заяві необхідно вказати номер особового рахунку, Ваше прізвище, ім’я, по батькові, адресу та тип приладу, який потребує ремонту (газовий котел, водонагрівач протічний (колонка), плита тощо).

Також Ви можете проконсультуватися зі спеціалістом щодо ремонту газовикористовуючого обладнання у Контакт-центрі підприємства.

ЯКЩО ОБЛАДНАННЯ НА ГАРАНТІЇ

Якщо Ваше обладнання знаходиться на гарантії, то у разі несправностей варто звернутись за телефоном, вказаним у гарантійному талоні, та замовити виклик майстра із сервісної служби. Сервісний центр зобов’язаний безкоштовно виконати ремонтні роботи, за винятком випадків механічного пошкодження приладу з вини споживача або грубих порушень правил експлуатації. Не забувайте зберігати інструкцію з експлуатації приладу, гарантійний талон, чек на купівлю приладу, а також дотримуйтесь умов дії гарантії та інструкції заводу-виробника.

КОЛИ І ЯК ВАМ ВІДРЕМОНТУЮТЬ ГАЗОВИКОРИСТОВУЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ

Дату та час візиту майстра з Вами погодять по телефону.

Якщо газовикористовуюче обладнання потребує складного ремонту, майстер має оформити акт про від’єднання приладу від газової мережі  та повідомити споживача про необхідність відправлення несправного приладу до спеціалізованої майстерні.

Після завершення ремонту працівник газового господарства перевірить справність газового приладу, наявність тяги в димових та вентиляційних каналах, проведе додатковий інструктаж з правил безпечного користування побутовими газовими приладами і відновить газопостачання на прилад.

ОПЛАТА ВИКОНАНИХ РОБІТ

Після завершення робіт, Вам потрібно підписати акт виконаних робіт, в якому зазначена їх вартість та оплатити послугу за квитанцією.

Вартість послуг зазначається у акті виконаних робіт, який підписує споживач та виконавець робіт. 

Якщо якість виконаних робіт не задовільняє, то просимо Вас зателефонувати за номером Гарячої лінії, та подати скаргу. 

Телефон “Гарячої лінії”

0 800 500 904

Усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України