findusnow.com
Menu

      Шановні споживачі, ми володіємо інформацією, про ті незручності з якими Вам прийшлось зіткнутись при зверненні в «Особистий кабінет» та «Контакт-центр» для передачі показників лічильників газу в період з 01 по 05 лютого 2019 року.

 

      Інформуємо Вас, що технічну підтримку та роботу згаданих сервісів забезпечує компанія «Ліана» згідно договору.

      З моменту виникнення проблеми ми неодноразово звертались з вимогою негайно відновити стабільну роботу послуг.

      Запевняємо Вас, що ПрАТ “Тернопільгаз” прикладає максимум зусиль для забезпечення вчасної передачі показників лічильників газу споживачами.

      Просимо вибачення за тимчасові незручності!

Адміністрація ПрАТ «Тернопільгаз»