Menu

“ТЕРНОПІЛЬГАЗ” обслуговує у ОСОБИСТИХ КАБІНЕТАХ більше 10 тисяч споживачів.

       З листопада 2016 року функціонує універсальний сервіс для обслуговування споживачів природного газу – «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ».

      На сьогоднішній день онлайн - сервісом «Особистий кабінет» користуються вже більше 10000 жителів Тернопільської області. Загальна активність кабінетів споживачів становить 81%, тобто більша частина абонентів не зупинилась лише на реєстрації у сервісі, а, оцінивши переваги онлайн - зв’язку, продовжує щомісяця заходити на сайт.

 

      Дана послуга надає змогу зручно передати показники газових лічильників та переглядати інформацію про типи та кількості зареєстрованих газових приладів. Сервіс націлений на різну вікову категорію, тобто є зручний і доступний у користуванні, тому ні подача показників, ні будь-яка інша операція в сервісі не буде складати труднощів як для молодих людей, так і для абонентів старшого віку. «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» дає змогу споживачам природного газу вирішити весь спектр питань щодо розподілу та постачання природного газу без необхідності витрачати свій час на візити до районних газових господарств. Щомісяця жителі Тернопільської області використовують сервіс для передачі показників лічильника, перевірки стану рахунку та оплати послуг із газопостачання.

      Крім того, «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» надає змогу користувачеві переглядати історію платежів за газ, фіксує тариф і поточний баланс особового рахунку клієнта, оперативно формує рахунок за спожитий газ до того, як рахунок буде надісланий споживачу поштою, дозволяє звернутися до фахівців газового господарства з будь-яким запитанням.

      З початку опалювального сезону кількість користувачів «ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ» зросло, оскільки споживачі бажають мати оперативну інформацію про баланс рахунку, а також про суму перерахованих органами соціального захисту субсидій на оплату послуг із газопостачання. Доступ до цієї інформації зареєстровані користувачі мають у будь-яку пору доби.

      Щоденно кількість обслуговування абонентів в «ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ» збільшується, що свідчить про зручність, доступність і якість його використання. Дана послуга обслуговування абонентів буде удосконалюватися для ще більш зручного і ефективного її використання, адже ПАТ “Тернопільгаз” турбується про своїх споживачів.

      Підготував інженер контакт-центру ПАТ «Тернопільгаз» Ватраль М. М.